الانزا

الانزا

Elanza
الانزا

الانزا

Elanza

طرح قبض تاکسی سرویس به صورت لایه باز


طرح قبض تاکسی سرویس به صورت لایه باز
دسته بندی فایل های لایه باز و PSD
بازدید ها 24
فرمت فایل zip
حجم فایل 584 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
طرح قبض تاکسی سرویس به صورت لایه باز

فروشنده فایل

کد کاربری 19487
کاربر

طرح قبض تاکسی سرویس به صورت لایه باز

طرحی که در اختیار شما قرار گرفته است مناسب صدور قبض سرویس تاکسی است.

این فایل بصورت لایه باز است و محتوای آن آماده چاپ می باشد.

شما می توانید با اعمال تغییرات دلخواه در فایل از آن راحت و سریع استفاده کنید.

اندازه 26 * 9 سانتی متر

رزولیشن 300

قابل ویرایش با فتوشاپ

بیع الکترونیکی و سنتیA comparative study of the obligations of the transaction parties in electronic and traditional sales

A comparative study of the obligations of the transaction parties in electronic and traditional sales


بررسی مقایسه ای تعهدات طرفین معامله در بیع الکترونیکی و سنتی

هدف از این پایان نامه بررسی مقایسه ای تعهدات طرفین معامله در بیع الکترونیکی و سنتی می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات123
حجم765 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیفقه،حقوق،الهیات

توضیحات کامل

هدف از این پایان نامه بررسی مقایسه ای تعهدات طرفین معامله در بیع الکترونیکی و سنتی می باشد.محیط الکترونیکی اینترنت یکی از مدرنترین وسیله انعقاد قراردادها و ایفای تعهدات ناشی از آن بالاخص در عرصه معاملات تجارتی محسوب می شود.

 

 

ماهیت قراردادهای الکترونیکی در رابطه با اعتبار، شکل و همگونی آن با قواعد و مقررات عمومی حقوق مدنی راجع به قراردادها، یکی از مباحث جدیدی است که شناخت و بررسی روابط و آثار حقوقی ناشی از آن بستگی به ساختار شکلی محیط الکترونیکی و مفاهیم فناوری ارتباطات شناخته شده در این عرصه دارد. با توجه به این خصوص، می توان گفت که ساختار شکلی و خصوصیات فنی محیط الکترونیکی، تحول مدرن و وسیعی در ابعاد مختلف حقوق قراردادها ایجاد نموده است که بالقوه مفاهیم سائد در نحوه انعقاد قراردادها را تحت تاثیر قرار خواهد داد(مقامی نیا، 1391).

 

 


این پایان نامه شامل 5 فصل می باشد:

  1. فصل اول:کلیات تحقیق
  2. فصل دوم:مفاهیم و مبانی نظری
  3. فصل سوم:ارکان و شرایط تعهدات و قراردادهای سنتی و الکترونیک

  4. فصل چهارم:قبولی و پرداخت در تعهدات

  5. فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادات

 

 

 

 

 


 فهرست مطالب
چکیده    1
فصل اول:کلیات تحقیق    3
1-1- مقدمه    4
1-2- بیان مسأله اساسی    5
1-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق    9
1-4- مرور ادبیات و سوابق مربوطه    9
1-5- اهداف کلی    12
1-5-1- اهداف اصلی    12
1-5-2- اهداف فرعی    12
1-6- سوالات    12
1-6-1- سوال اصلی    12
1-6-2- سوالات فرعی    12
1-7- فرضیه ها    12
1-8- تعریف واژه‏ها و اصطلاحات    13
1-9- روش تحقیق    15
1-10- ساختار پژوهش    15

 

فصل دوم:مفاهیم و مبانی نظری    16
2-1- مقدمه    17
2-2- مفهوم بیع    17
2-3- مفهوم فضای مجازی    18
2-4- مفهوم تجارت سنتی    21
2-5- مفهوم تجارت الکترونیک    22
2-6- تاریخچه تجارت سنتی و الکترونیک    25
2-6-1- سیر تحول قانون گذاری در سازمانهای بین المللی    33
2-6-2- سیر تحول قانون گذاری تجارت الکترونیکی در حقوق ایران    35
2-7- انواع قرارداد الکترونیک    37
2-7-1- تجارت الکترونیک کسب و کار، کسب و کار    38
2-7-2- تجارت الکترونیک کسب وکار با مشتری    39
2-7-3- تجارت الکترونیک مشتری با مشتری    40
2-8- منابع حقوقی قراردادها و تعهدات سنتی و الکترونیک    41
2-8-1- آنسیترال    42
2-8-2- موسسه بین المللی برای وحدت حقوق خصوصی    43
2-8-3- اتحادیه اروپا    44
2-8-4- سازمان توسعه همکاری اقتصادی    45
2-8-5- اتاق بازرگانی بین المللی    45
2-8-6- سازمان های واضع استاندارد    45
2-8-7- قوانین داخلی کشورها    46

 


فصل سوم:ارکان و شرایط تعهدات و قراردادهای سنتی و الکترونیک    48
3-1- مقدمه    49
3-2- اسباب تحقق تعهدات در بیع سنتی و الکترونیک    49
3-2-1- شکل انعقاد    50
3-2-1-1- انعقاد تعهدات و قرارداها  بواسطة صفحه وب سایت    55
3-2-1-2- بواسطة پست الکترونیکی    56
3-2-1-3- بواسطة تبادل داد ه ها    56
3-2-1-4- بواسطة حضور مجازی در اتاق صحبت الکترونیکی    57
3-3- جنبه های تعهد در بیع سنتی و الکترونیکی    57
3-3-1- موضوع    58
3-3-2- فروش کالا    58
3-3-3- ارائه خدمات    58
3-3-4- فروش محصول دیجیتالی    59
3-3-5- تامین اطلاعات    59
3-3-6- متعهدین (متعاقدین)    61
3-3-6-1- نحوه احراز اهلیت طرفین در معاملات الکترونیکی    64
3-3-6-1-1- راه حل فنی    64
3-3-6-1-2- راه حل حقوقی    66
3-3-7- زمان ارسال داده پیام    66
3-3-8- زمان دریافت (وصول) داده پیام    68
3-3-9- مکان ارسال داده پیام    71
3-4- عوامل تحقق بیع سنتی و الکترونیکی    75
3-4-1- اعتبار بیان اراده    75
3-4-1-1- عقود رضایی    75
3-4-1-2- عقود تشریفاتی    77
3-4-1-2-1- منبع تشریفات    77
3-4-1-2-2- اشکال تشریفات    79
3-4-1-2-3- بررسی امکان تأمین تشریفات در قراردادهای الکترونیکی    81
3-5- ایجاب و قبول    83
3-5-1- ایجاب    83
3-5-1-1- تمییز ایجاب    87
3-5-1-2- دوره اعتبار ایجاب    91
3-5-2- قبول    92

 


فصل چهارم:قبولی و پرداخت در تعهدات    96
4-1- نظریه های نفوذ قبولی تعهدات    97
4-1-1- نظریه اعلام قبول    97
4-1-2- نظریه ارسال    97
4-1-3- نظریه وصول    98
4-1-4- نظریه اطلاع    98
4-2- تحویل کالا و خدمات    98
4-3- عملیات پرداخت    100
4-3-1- روش های پرداخت الکترونیکی    101
4-3-1-1- پرداخت مستقیم مانند پول    101
4-3-1-2- پرداخت مستقیم بر مبنای حساب    101
4-3-1-3- کارت های اعتباری    102
4-3-1-4- چک الکترونیکی    102
4-3-1-5- پول الکترونیک    103
4-3-2- سیستم های پرداخت خرد    103

 

 

فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادات    106
5-1- جمع بندی    107
5-2- مشکلات، چالش ها و کمبودها    108
5-3- پیشنهادات    110
منابع    111
منابع فارسی    111
منابع لاتین    115

 
 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

بررسی عوامل موثر بر اجرای موفق دولت الکترونیک در آموزش‌ و پرورش و موانع اجرای آن (مطالعه موردی شهر نوشهر)

بررسی عوامل موثر بر اجرای موفق دولت الکترونیک در آموزش‌ و پرورش و موانع اجرای آن (مطالعه موردی شهر نوشهر)

در این پژوهش به دنبال آن هستیم تاعوامل تاثیرگذار بر اجرای موفق دولت الکترونیک و هم‌چنین موانع اجرای آن را در آموزش و پرورش نوشهر، مورد مطالعه قرار دهیم


مشخصات فایل
تعداد صفحات211
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی(گرایش تحول)

بررسی عوامل موثر بر اجرای موفق دولت الکترونیک در آموزش‌ و پرورش و موانع اجرای آن

(مطالعه موردی شهر نوشهر)

 
 

بررسی عوامل موثر بر اجرای موفق دولت الکترونیک در آموزش‌ و پرورش و موانع اجرای آن

 
 
چکیده:
آغاز اصلاحات ساختاری در کشور در جهت کاهش کاغذ بازی و بهبود شیوه انجام امور اداری، اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات و در نتیجه آن، دولت الکترونیک را، بیش‌ازپیش نمایان می کند. دولت الکترونیک یکی از پرقدرت‌ترین فناوری در عرصه جهانی است که با تاثیر گذاشتن بر روش‌زندگی، کار، آموزش افراد و ارتباطات میان فردی ،مشکلات نارضایتی  را حل کرده است.این تغییرات آموزش و پرورش را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است. دولت الکترونیک استفاده و کاربرد آسان از فناوری اطلاعات در جهت ارائه خدمات دولتی به صورت مستقیم به مشتریان در طول هفته و در طول 24 ساعت شبانه روز می‌باشد. با توجه به اهمیت این موضوع در این پژوهش به دنبال آن هستیم تاعوامل تاثیرگذار بر اجرای موفق دولت الکترونیک و هم‌چنین موانع اجرای آن را در آموزش و پرورش نوشهر، مورد مطالعه قرار دهیم. در این تحقیق با استفاده از مدل تغییر یافته سازمان ملل و نیز با تست سه فرضیه تلاش شده است
 
 
عوامل تاثیرگذار را شناسایی کرده و ارتباط این متغیرها را با اجرای موفق دولت الکترونیک بررسی کند. با استفاده از 105 پاسخ آماری معتبر به بررسی فرضیات تحقیق پرداخته شده است. و با تست فرضیات با استفاده از تکنیک‌های آمار- ریاضی(تحلیل عاملی و تحلیل مسیر و مدل یابی معادلات ساختاری) با کمک نرم افزارهای Spss,Excel.Lisrel8.8 هر سه فرضیه مورد تایید قرار گرفت.و به این نتیجه رسیدیم که متغیرهای مردم‌سالاری و آمادگی الکترونیک بر اجرای موفق دولت الکترونیک تاثیر گذار است؛ و با توجه به آزمون رتبه‌بندی ، شاخص آمادگی دولت الکترونیک تاثیر بیشتری بر اجرای موفق دولت الکترونیک دارد و آموزش و پرورش می‌تواند با بکارگیری این شاخص‌ها  و تقویت آن در سازمان، در جهت تسهیل کارها، اقدام نماید.
 
 
واژگان‌کلیدی:‌

اینترنت

آموزش‌وپرورش

دولت‌الکترونیک

فناوری‌اطلاعات‌و‌ارتباطات

 
 
مقدمه
جامعه امروز با تغییرات بی‌سابقه مواجه است و بشریت در میان دگرگونی‌هایی زندگی می‌کند که کل زندگی اورا دستخوش تغییراتی اساسی ساخته است. ضریب آهنگ زندگی ،تجربه‌های روزمره و برنامه‌های زمانی معمول انسان‌ها چنان دگرگون شده‌اند که در هیچ برهه‌ای از تاریخ ،مانند آن مشاهده نمی‌شود. دگرگونی‌های اجتماعی ناشی از فناوری اطلاعات  به سرانجامی منتهی شده است که عصر حاضر را با نام‌های چون عصر اطلاعات ،فضای‌سایبر ،جامعه‌ دانش‌محوری وجامعه‌اطلاعاتی  می‌شناسند.(علیدوستی،382:1383). در واقع یکی از تحولات عمده و بسیار مهم، مطرح شدن اطلاعات و اهمیت نقش اساسی آن در سازمان‌ها و جوامع است(سلاجقه،1391: 248). از سوی دیگر فناوری، به دولت‌ها در جهت دست‌یابی به بعضی اهداف مهم از طریق وب‌سایت‌هایی که اطلاعت مورد نیاز را به مردم ارائه می‌دهند ، فراهم می‌آورد(پری باتوک  و ژانک ، 2008: 143). 
 
هدف این فصل بیان کلیات تحقیق می‌باشد که خواننده با نگاه کوتاه به اهداف تحقیق نایل آید .در ادامه این فصل، محقق به  بیان مساله و طرح سوالات اصلی و فرعی، اهمیت و ضرورت تحقیق و فرضیات که شامل سه فرضیه می‌باشدو نیز اهداف تحقیق که شامل هدف اصلی و اهداف فرعی می‌باشد. پرداخته است.جامعه آماری تحقیق حاضر ، کارکنان آموزشی و اداری  که دارای مدرک دیپلم و بالاتر هستند؛ و نیز مدیران، که تعداد آنها حدوداً 200 نفر هستند، تشکیل می‌دهد. که از بین این کارکنان به صورت تصادفی نمونه‌ای به حجم 140 نفر انتخاب شدند که با توجه به ریزشی بودن پرسش‌نامه موفق به جمع‌آوری 105 عدد پرسش‌نامه شدیم.در ادامه به ابزار تحقیق و نیز به روش‌های تجزیه‌و‌تحلیل اطلاعات پرداخته می‌شود و بعد از آن به محدودیت‌های که در بررسی این تحقیق پیش‌روی محقق قرار گرفته، پرداخته می‌شود و در نهایت به تعریف عملیاتی واژگان می‌پردازیم.
 
 
 
 
فهرست مطالب
 
فصل اول:کلیات تحقیق 1
1- 1 مقدمه 2
1-2  بیان مساله و طرح سوالات اصلی و فرعی 3
1-3  اهمیت و ضرورت تحقیق 4
1-4 فرضیات 6
1-5 اهداف تحقیق 7
1-6 جامعه آماری ،حجم نمونه 8
1-7 ابزار تحقیق 8
1-8 قلمرو تحقیق 8
1-9 روش جمع‌آوری تجزیه و تحلیل اطلاعات 9
1-10 محدودیت ها 9
1-11 تعریف عملیاتی واژگان 10
 
فصل دوم :ادبیات تحقیق 13
بخش اول: ادبیات تحقیق 14
2-1-1 مقدمه 14

2-1-2 تاریخچه پیدایش دولت الکترونیک 15

2-1-3 تعاریف عملیاتی: 17
2-1-4 عناصر موثر در آمادگی الکترونیکی: 24

2 -1-5 سیر تکاملی مدل‌های دولت الکترونیک 25

2-1-6 چارچوب تجزیه و تحلیل دولت الکترونیک 27
2-1-8 دیدگاه های مختلف در مورد دولت الکترونیک 35
2-1-9 رویکردهای دولت الکترونیک 36

2-1-10 ضرورت و منافع راه اندازی دولت الکترونیک 38

2-1-11 پیش‌نیازهای ایجاد دولت الکترونیک 42
2-1-12 اهمیت ایجاد دولت الکترونیک 44

2-1-13 عوامل موثر در اجرای موفق دولت الکترونیک: 45

2-1-14 موانع ایجاد دولت الکترونیک و چالش های آن 47

2-1-15 تغییرات ایجادشده در دولت 50
2-1-16 اهداف دولت الکترونیک 51

2-1-17 اثرات دولت الکترونیک بر مدیریت و سازمان 52

2-1-18 گامهای لازم به منظور ایجاد یک دولت الکترونیکی موفق 55

2-1-19 عوامل ایجاد دولت الکترونیک 56

2-1-20 ویژگی‌های دولت الکترونیک 58
2-1-21 ابعاد دولت الکترونیک 59
2-1-22 آسیب‌شناسی دولت الکترونیک 61
2-1-23 ساختار دولت الکترونیک 63
2-1-24 تجارت الکترونیک 64
 
بخش دوم : پیشینه تحقیق و بررسی مدل ها 67
2-2-1مقدمه: 67
2-2-2پیشینه تحقیق: 68
2-2-2-1تحقیقات داخلی: 68
2-2-2-1-1کتاب: 68
2-2-2-1-2پایان نامه: 71
2-2-2-1-3مقاله: 78
2-2-2-2تحقیقات خارجی: 82
2-2-3بررسی مدل ها: 86
2-2-3- گام های استقرار دولت الکترونیک : 86
2-2-3-2مدل های اطلاع رسانی و ارائه خدمات دولت الکترونیک 96

2-2-3-3 مدل‌های آمادگی الکترونیک و اجرای موفق دولت الکترونیک: 99

2-2-3-4 مدل موانع ایجاد دولت الکترونیک: 105
 
بخش سوم: معرفی جامعه آماری 107
2-3-1مقدمه 107
2-3-2تاریخچه آموزش و پرورش: 108
2-3-2-1تاریخ تحول اداری سازمان آموزش و پرورش ایران: 109
2-3-2-2اداره کنونی امور آموزش و پرورش: 110
2-3-3 تعریف آموزش و پرورش: 111
2-3-4 آموزش الکترونیکی: 112

2-3-5 نقش دولت الکترونیک در آموزش و پرورش 113

2-3-5-1 دولت الکترونیک در آموزش: 113

2-3-5-2 دولت الکترونیک در سازمان آموزش و پرورش: 114

2-3-5-3 دولت الکترونیک در مدارس: 115
2-3-5-4 دولت الکترونیک و دانش آموزان: 115
2-3-5-5 دولت الکترونیک و معلمان: 116

2-3-6 نفش دولت الکترونیک در آموزش و پرورش ایران 117

2-3-7 مسئولیت ها و مهارت های حرفه ای کارکنان آموزش و پرورش 118
2-3-7-1 مدیر: 118
2-3-7-2  معلمان 119
2-3-7-3 کارکنان اداری 120

2-3-8خصوصیات مراکز آموزشی در ارتباط با توسعه ی دولت الکترونیک 121

2-3-9 معرفی آموزش و پرورش نوشهر 123
 
فصل سوم :متدولوژی تحقیق 126
3-1 مقدمه 127
3-2 روش و نوع تحقیق 128
3-3 افق زمانی و مکانی تحقیق 129
3-4 مدل مفهومی تحقیق 130
3-4-1اجرای موفق  دولت الکترونیک 130
3-4-2  زیر شاخص های آمادگی الکترونیک 131
3-4-3 زیر شاخص‌های مردم‌سالاری 136
3-4-4 مدل کلی پژوهش 138
3-5 جامعه آماری 139
3-6 محاسبه حجم نمونه 140
3-7 ابزار جمع‌آوری اطلاعات 140
3-8 روایی و پایایی پرسشنامه 141
3-9 روش تجزیه و تحلیل اطلاعات 146
 
فصل چهارم جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات 147
4-1مقدمه 148
4-2 توصیف داده‌ها 149
4-2-1 جنسیت: 150
4-2-2 وضعیت تاهل: 151
4-2-3 سن: 152
4-2-4  سابقه کار: 153
4-2-5  تحصیلات: 154
4-3 تحلیل داده‌ها 155
4-3-1 آزمون نرمال بودن متغیرهای پژوهش: 155
4-3-2 آزمون تحلیل واریانس 157
بررسی رابطه بین متغیرهای جمعیت‌شناختی و متغیرهای تحقیق 157
4-3-2-1  بررسی رابطه‌ی جنسیت پاسخدهندگان با متغیرهای تحقیق 157
4-3-2-2 بررسی رابطه  سن پاسخ دهندگان بر متغیرهای تحقیق 158
4-3-2-3 بررسی رابطه  سطح تحصیلات پاسخ دهندگان بر متغیرهای تحقیق 159
4-3-2-4  بررسی رابطه‌ی وضعیت تأهل پاسخ دهندگان با متغیرهای تحقیق 160
4-3-2-5 بررسی رابطه  سابقه خدمت پاسخ‌دهندگان بر متغیرهای تحقیق 161
4-3-3-1 بیان مدل 163
4-3-3-2 تخمین مدل 163
4-3-3-3  ساخت ماتریس کوواریانس 164
4-3-3-4 ارزیابی تناسب مدل 169
4-3-3-4-1  آزمون مجذور کای، مجذور کای به درجه آزادی 170
4-3-3-4-2  شاخص , G  FI A G  F I 170
4-3-3-4-3  شاخص RMSR یا RMR 171
4-3-3-4-4 تفسیر و تعبیر مدل 171
4-3-3-5 تحلیل مدل اندازه گیری (Measurement Model) 173
4-3-3-6  پاسخ به فرضیات پژوهش با استفاده معادلات ساختاری (SEM) 175
4-3-3-6-1 فرضیه اول : 176
4-3-3-6-2 فرضیه دوم : 176
4-3-3-6-3 فرضیه سوم : 177
4-3-3-7 خلاصه نتایج آزمون فرضیه‌ها 178
4-4 موانع موجود در را جرای موفق دولت الکترونیک در آموزش و پرورش نوشهر 179
 
فصل پنجم :نتایج و پیشنهادات 181
5-1 مقدمه 182
5-2 مروری بر مراحل تحقیق 182
5-3 نتایج حاصل از یافته‌های پژوهش 184
5-3-1 نتایج بدست آمده از آمار توصیفی: 184
5-3-1 نتایج به دست آمده از آمار استنباطی 184
فرضیه اول تایید شد 185
فرضیه دوم تایید شد. 186
فرضیه سوم تایید شد. 186
5-3-3 نتایج کلی پژوهش 187
5-4 پیشنهادات 187
5-4-1 پیشنهادات برای سازمان 187
5-4-2 پیشنهادات برای محققین آتی: 188
5-6 محدودیت های تحقیق 189
به طور کلی محدودیت‌های تحقیق عبارت اند از 189
محدودیت‌های در اختیار محقق: 189
محدودیت‌های خارج از کنترل محقق: 189
فهرست منابع 190
فهرست منابع فارسی 191
فهرست منابع انگلیسی 202
پیوست ها ‌أ
پیوست الف: پرسش نامه ب
پیوست ب: ضمیمه آزمون لیزرل ه
 
 
فهرست جداول
جدول2-1: مختصات مدل تحول دولت الکترونیک(کیم،2007 :8). 27
جدول 2-2: چارچوب تجزیه وتحلیل دولت الکترئونیک(آیبید، 2007 :7). 28
جدول2-3: توصیف سیستم ها و برنامه های کاربردی و بیان ویژگی آنها(آیبید، 2007: 10-15). 34
جدول2-2-1: کشورها ازنظر جایگاه خود در مراحل دولت الکترونیک  (سازمان‌ملل،2006). 88
جدول2-2-2:سایر مدل های مراحل تکاملی دولت الکترونیک 95
جدول2-2-3: خصوصیات مدل سنجش و تحلیل و میزان رشد اینترنت درسراسرجهان (مولا،2005) 103
جدول2-3:جدول تناظر سوالات 143
جدول 3-3: ضریب آلفای کرونباخ هر یک از ساختارها 145
جدول4-1:  توزیع فراوانی جنسیت افراد در نمونه جمع آوری شده 150
جدول4-2 : توزیع فراوانی وضعیت تاهل افراد در نمونه جمع آوری شده 151
جدول4-4 توزیع فراوانی سابقه کار افراد در نمونه جمع آوری شده 153
جدول4-5: توزیع فراوانی تحصیلات افراد در نمونه جمع آوری شده 154
جدول4-6: آزمون نرمال بودن آمادگی الکترونیک 155
جدول 4-7: آزمون نرمال بودن مردم سالاری 156
جدول 4-8 : آزمون نرمال بودن اجرای دولت الکترونیک 156
جدول 4-10:نتایج آزمون F(تحلیل واریانس) برای برسی تفاوت معنادار از لحاظ سن 158
جدول4-11:نتایج آزمون F(تحلیل واریانس) برای برسی تفاوت معنادار از لحاظ تحصیلات 159
جدول 4-12: نتایج آزمون T مستقل برای برسی تفاوت معنادار از لحاظ تأهل 160
جدول 4-13:نتایج آزمون F(تحلیل واریانس) برای برسی تفاوت معنادار از لحاظ سابقه خدمت 161
جدول 4-15: شاخص های برازش مدل 172
جدول 4-16: بارهای عاملی (Loading factor) متغیرهای برونزا 173
جدول 4-17: بارهای عاملی (Loading factor) متغیرهای درونزا 174
 
 
 
 
فهرست نمودار
      نمودار2-2-1: مدل لاینه -لی(لاینه- لی،18:2001). 90
نمودار2-2-5:عوامل موثر بر ارائه موفق خدمات دولت الکترونیک 105
نمودار2-2-6:موانع ایجاد دولت الکترونیک با تمرکز بر مشکلات تبادل پولی و مالی  (قلی پور،1388). 106
نمودار3-1: مدل مفهومی اجرای موفق دولت الکترونیک 131
نمودار 3-2:.اجزاء شاخص آمادگی دولت الکترونیک 136
(نور ات ال، 2007: 6). 136
نمودار3-3: زیر شاخص‌های مردم سالاری برای اجرای موفق دولت الکترونیک(آیبید،2008) 138
نمودار3-4 : مدل کلی اجرای موفق دولت الکترونیک 139
نمودار4-1 : توزیع فراوانی جنسیت افراد در نمونه جمع‌آوری شده 150
نمودار4-2:  توزیع فراوانی وضعیت تاهل افراد در نمونه جمع آوری شده 151
نمودار4-5 : توزیع فراوانی تحصیلات افراد در نمونه جمع آوری شده 154
نمودار 4- 6: نمایش مراحل اساسی تحلیل 162
نمودار 4-8:  مدل تحقیق در حالت معناداری ضرایب (t-value) 167
نمودار 4-10: مدل تحقیق در حالت معناداری ضرایب (t-value) 168
 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دولت الکترونیک ، بررسی عوامل موثر بر اجرای موفق آن و نقش دولت الکترونیک در آموزش و پرورش

دولت الکترونیک ، بررسی عوامل موثر بر اجرای موفق آن و نقش دولت الکترونیک در آموزش و پرورش

در این پایان نامه دولت الکترونیک و بررسی عوامل موثر بر اجرای موفق آن و نقش دولت الکترونیک در آموزش و پرورش را در سه بخش مورد کنکاش قرار می دهیم


مشخصات فایل
تعداد صفحات146
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیرشته فناوری اطلاعات (IT)

توضیحات کامل

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت،آی تی و توسعه فناوری با عنوان دولت الکترونیک ، بررسی عوامل موثر بر اجرای موفق آن و نقش دولت الکترونیک در آموزش و پرورش

 
 
چکیده:
آغاز اصلاحات ساختاری در کشور در جهت کاهش کاغذ بازی و بهبود شیوه انجام امور اداری، اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات و در نتیجه آن، دولت الکترونیک را، بیش‌ازپیش نمایان می کند. دولت الکترونیک یکی از پرقدرت‌ترین فناوری در عرصه جهانی است که با تاثیر گذاشتن بر روش‌زندگی، کار، آموزش افراد و ارتباطات میان فردی ،مشکلات نارضایتی  را حل کرده است. این تغییرات آموزش و پرورش را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است. دولت الکترونیک استفاده و کاربرد آسان از فناوری اطلاعات در جهت ارائه خدمات دولتی به صورت مستقیم به مشتریان در طول هفته و در طول 24 ساعت شبانه روز می‌باشد.در این پایان نامه دولت الکترونیک و بررسی عوامل موثر بر اجرای موفق آن و نقش دولت الکترونیک در آموزش و پرورش را در سه بخش مورد کنکاش قرار می دهیم.
 
 
 
کلمات کلیدی:

اینترنت

آموزش‌وپرورش

دولت‌الکترونیک

فناوری‌اطلاعات‌و‌ارتباطات

 
 

تاریخچه پیدایش دولت الکترونیک

به نظر می‌رسد که واژه دولت الکترونیک برای اولین بار در ایالت متحده ودر سال 1995 بکار گرفته شد(هکز و بایلور ، 2007 : 243). اما هنگامی که وزارت دفاع ایالت متحده در دهه1960 اینترنت را به عنوان شبکه ارتباطی برای دفاع از اهداف پژوهشی ابداع کرد، هیچ کس در آن زمان تصور نمی‌کرد که اینترنت چگونه خواهد توانست در سه قرن آینده جوامع را متحول کند. امروزه اینترنت بخشی از زندگی روزمره تقریباً400 میلیون نفر انسان در سراسر جهان می‌باشد(استفیچر ، 2002 :3). در دهه 1980 که کامپیوتر شخصی ارائه گردید، مدیران دولتی با سیستم فناوری اطلاعات شخصی مواجه شدند و بنابراین دوره جدیدی از کاربری فناوری اطلاعات در دولت بوجود آمد. از این موقع به بعد، مدیریت فناوری در دستگاه‌های دولتی نا متمرکز گردید. در طول این تمرکز زدایی، این حقیقت مشخص گردید که موضوع فناوری اطلاعات بایستی به صورت متمرکز و یگپارچه در کانون توجه فعالیت‌های دولت قرار گیرد(ییلدیز ، 2007: 467). 
 
فناوری پست‌الکترونیکی و گروه خبری  از اواسط دهه 1980به منظور توسعه شبکه گسترده جهانی ایجاد گردید. همچنین در اوایل دهه 1990 فناوری جستجوی وب نیز پا به عرصه ظهور گذاشت. در دهه 1990، اینترنت به تدریج تبدیل به کارایی هزینه و عاملی سهل الوصول برای سازمان‌ها به منظور ارتباط مستقیم با شهروندان و ارائه حجم بالای اطلاعات به مردم گردید(استفیچر  ،2008: 8).هم‌چنین اولین وب‌سایت دولتی در سال 2000 توسط دولت آمریکا و با نشانی" فرست گاو " راه‌اندازی شد تا شهروندان از طریق آن بتوانند نظرات و پیشنهادات خود را در مورد شیوه ارایه خدمات توسط دولت امریکا مطرح نمایند(گاسکوس ، 2001: 13).
 
 
 
 
فهرست مطالب
 
دولت الکترونیک و بررسی عوامل موثر بر اجرای موفق آن و نقش دولت الکترونیک در آموزش و پرورش ‌ب
چکیده ‌أ
واژگان‌کلیدی: ‌أ
 
بخش اول: ادبیات تحقیق 2
2-1-1 مقدمه 2
2-1-2 تاریخچه پیدایش دولت الکترونیک 3
2-1-3 تعاریف عملیاتی: 6

2-1-4 عناصر موثر در آمادگی الکترونیکی: 13

2 -1-5 سیر تکاملی مدل‌های دولت الکترونیک 14

جدول2-1: مختصات مدل تحول دولت الکترونیک(کیم،2007 :8). 16
2-1-6 چارچوب تجزیه و تحلیل دولت الکترونیک 16
جدول 2-2: چارچوب تجزیه وتحلیل دولت الکترئونیک(آیبید، 2007 :7). 17
2-1-7 محیطی جهت ایجاد دولت الکترونیک 19
جدول2-3: توصیف سیستم ها و برنامه های کاربردی و بیان ویژگی آنها(آیبید، 2007: 10-15). 24
2-1-8 دیدگاه های مختلف در مورد دولت الکترونیک 25
2-1-9 رویکردهای دولت الکترونیک 26

2-1-10 ضرورت و منافع راه اندازی دولت الکترونیک 28

2-1-11 پیش‌نیازهای ایجاد دولت الکترونیک 33
2-1-12 اهمیت ایجاد دولت الکترونیک 34

2-1-13 عوامل موثر در اجرای موفق دولت الکترونیک: 35

2-1-14 موانع ایجاد دولت الکترونیک و چالش های آن 37
2-1-15 تغییرات ایجادشده در دولت 40
2-1-16 اهداف دولت الکترونیک 42

2-1-17 اثرات دولت الکترونیک بر مدیریت و سازمان 43

2-1-18 گامهای لازم به منظور ایجاد یک دولت الکترونیکی موفق 46
2-1-19 عوامل ایجاد دولت الکترونیک 47

2-1-20 ویژگی‌های دولت الکترونیک 49

2-1-21 ابعاد دولت الکترونیک 50
2-1-22 آسیب‌شناسی دولت الکترونیک 52
2-1-23 ساختار دولت الکترونیک 54
2-1-24 تجارت الکترونیک 55
 
بخش دوم : پیشینه تحقیق و بررسی مدل ها 59
2-2-1مقدمه: 59
2-2-2پیشینه تحقیق: 60
2-2-2-1تحقیقات داخلی: 60
2-2-2-1-1کتاب: 60
2-2-2-1-2پایان نامه: 63
2-2-2-1-3مقاله: 70
2-2-2-2تحقیقات خارجی: 74
2-2-3بررسی مدل ها: 78

2-2-3- گام های استقرار دولت الکترونیک : 78

جدول2-2-1: کشورها ازنظر جایگاه خود در مراحل دولت الکترونیک  (سازمان‌ملل،2006). 81
نمودار2-2-1: مدل لاینه -لی(لاینه- لی،18:2001). 83
جدول2-2-2:سایر مدل های مراحل تکاملی دولت الکترونیک 88
2-2-3-2مدل های اطلاع رسانی و ارائه خدمات دولت الکترونیک 88
2-2-3-3 مدل‌های آمادگی الکترونیک و اجرای موفق دولت الکترونیک: 92
نمودار2-2-2:مدل دیویس برای موفقیت دولت‌الکترونیک(دیویس،1989) 93
نمودار2-2-3:مدل EIUبرای آمادگی الکترونیک(فتحیان،1384). 94
جدول2-2-3: خصوصیات مدل سنجش و تحلیل و میزان رشد اینترنت درسراسرجهان (مولا،2005) 96
نمودار2-2-5:عوامل موثر بر ارائه موفق خدمات دولت الکترونیک 98
2-2-3-4 مدل موانع ایجاد دولت الکترونیک: 98
نمودار2-2-6:موانع ایجاد دولت الکترونیک با تمرکز بر مشکلات تبادل پولی و مالی  (قلی پور،1388). 99
 
بخش سوم: معرفی جامعه آماری 100
2-3-1مقدمه 100
2-3-2تاریخچه آموزش و پرورش: 101

2-3-2-1تاریخ تحول اداری سازمان آموزش و پرورش ایران: 102

2-3-2-2اداره کنونی امور آموزش و پرورش: 103
2-3-3 تعریف آموزش و پرورش: 104
2-3-4 آموزش الکترونیکی: 105

2-3-5 نقش دولت الکترونیک در آموزش و پرورش 106

2-3-5-1 دولت الکترونیک در آموزش: 106

2-3-5-2 دولت الکترونیک در سازمان آموزش و پرورش: 108

2-3-5-3 دولت الکترونیک در مدارس: 108
2-3-5-4 دولت الکترونیک و دانش آموزان: 108
2-3-5-5 دولت الکترونیک و معلمان: 109

2-3-6 نفش دولت الکترونیک در آموزش و پرورش ایران 110

2-3-7 مسئولیت ها و مهارت های حرفه ای کارکنان آموزش و پرورش 111
2-3-7-1 مدیر: 111
2-3-7-2  معلمان 112
2-3-7-3 کارکنان اداری 113
2-3-8خصوصیات مراکز آموزشی در ارتباط با توسعه ی دولت الکترونیک 114
 
فهرست منابع 117
فهرست منابع فارسی 117
فهرست منابع انگلیسی 129
 
 
 
 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

سنجش تاثیر عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز محصولات الکترونیکی در میان مصرف کنندگان

سنجش تاثیر عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز محصولات الکترونیکی در میان مصرف کنندگان

هدف از این پایان نامه سنجش تاثیر عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز محصولات الکترونیکی در میان مصرف کنندگان است


مشخصات فایل
تعداد صفحات250
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

سنجش تاثیر عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز محصولات الکترونیکی در میان مصرف کنندگان

 
 
 
 
 
چکیده
هدف اصلی این پژوهش، بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن (کیفیت درک شده برند، تصویر برند سبز، ارزش درک شده برند سبز، اعتبار برند) براساس مدل فونگ اِنگ و همکاران، 2013 می باشد. پژوهش حاضر به لحاظ هدف، کاربردی و از جنبه جمع آوری داده -ها از نوع توصیفی- علّی/ پیمایشی است.در این پژوهش برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه های استاندارد استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق شامل مصرف-کنندگان محصولات الکترونیکی و الکتریکی کم مصرف در استان گیلان می باشد. بر این اساس، 384 نفر از مصرف کنندگان از طریق نمونه گیری تصادفی خوشه ای در دسترس انتخاب شدند. 
 
جهت تجزیه  و  تحلیل داده  ها از تحلیل عاملی تأییدی (CFA) و مدل-سازی معادلات ساختاری (SEM) بهره گرفته شده است. یافته  ها نشان می دهد که کیفیت درک شده برند با تصویر برند سبز و همچنین با اعتبار برند رابطه معناداری داشته امّا با ارزش درک شده برند سبز رابطه معناداری ندارد. همچنین نتایج نشان داد که اعتبار برند با ارزش درک شده برند سبز و تصویر برند سبز رابطه معناداری داشته اما با ارزش ویژه برند سبز رابطه معناداری ندارد. ارزش درک شده برند سبز و تصویر برند سبز هم هر کدام با ارزش ویژه برند سبز رابطه معناداری دارند. سرانجام نتایج درباره ی متغیرهای واسطه ای نشان داد که نقش واسطه ای اعتبار برند بر رابطه بین کیفیت درک شده برند و ارزش درک شده برند سبز پذیرفته می شود. امّا نقش واسطه  ای اعتبار برند بر رابطه بین کیفیت درک شده برند و تصویر برند سبز پذیرفته نمی شود. همچنین به ترتیب نقش های واسطه  ای ارزش درک شده برند سبز و تصویر برند سبز بر رابطه بین اعتبار برند و ارزش ویژه برند سبز پذیرفته می شود.
 
 
 
واژگان کلیدی:
ارزش ویژه برند سبز
کیفیت درک شده برند
اعتبار برند، تصویر برند سبز
ارزش درک شده برند سبز
مدل سازی معادلات ساختاری 
 
 
 
 
 مقدمه
امروزه توجه محیطی به طور سریع به عنوان یک جریان غالب برای مشتریان به دلیل مسئله گرم شدن جهانی، در نظر گرفته می شود و بسیاری از شرکت ها به دنبال به دست آوردن این فرصت هستند. در مقابل بازاریابی سبز برای انواع محصولات همانند محصولات الکتریکی و الکترونیکی، مهم تر شده است (Chen, 2006). به هر حال تمام شرکت ها دارای توانایی کافی برای ارائه محصولات سبز خود به مشتریان در بازار نیستند. اگر شرکت ها خواستار اتخاذ موفقیت آمیز بازاریابی سبز باشند، آنگاه مفاهیم و نظرات محیطی آنها باید با تمام جنبه های بازاریابی ادغام گردد (Chen, 2010). 
 
امروزه به دلیل محیط گرایی رایج در جهان، فروش محصولات سبز به طور قابل ملاحظه  ای افزایش یافته است و بنابراین مشتریان بیشتری مایل به پرداخت بهای اضافی برای محصولات سبز هستند (Chen, 2008). بازاریابی سبز یا زیست محیطی، ابزاری برای توسعه سازگار با محیط زیست و همچنین تقویت تصویر برند بکار می رود (Khandoker and Mahbubul, 2011). پنج دلیل برای شرکت ها جهت توسعه بازاریابی سبز وجود دارد: سازگاری با فشارهای محیطی، به دست آوردن مزیت رقابتی، بهبود تصویر شرکت  ها، جستجوی بازارها، فرصت های جدید و گسترش ارزش محصول (Neal and Strauss, 2008). بعلاوه اتخاذ بازاریابی سبز می-تواند افزایش دهنده عملی ارزش ویژه برند غیرقابل وصف گردد (Chang and Chen, 2013). اگرچه بهای ارزش ویژه برند نمی-تواند با توجه به روش های محاسباتی مالی حاضر برای اکثر شرکت  های صاحب برند تخمین زده شود (Chen, 2010). اما ایجاد یک برند قوی در بازاریابی، یکی از اهداف عمده بوده، چرا که ارائه دهنده مزایایی برای آنها است، همانند آسیب پذیری کمتر در فعالیت های بازاریابی رقابتی، سودهای ناخالص بیشتر و فرصت های بالاتر گسترش برند (Delgado-Ballester and Munuera-Alema´n, 2005 ).
 
امروزه سازمان  ها به دلایل زیادی از جمله صدمه دیدن محیط زیست، قوانین و مقررات دولتی، فشارهای رقابتی، سود بالقوه، هزینه و ... تمایل دارند نگرانی خود را در مورد مسائل زیست محیطی ابراز کنند. این وضعیت شرکت ها را تشویق می کند که با کاهش تاثیر عواقب مخرب ناشی از فعالیت  های اقتصادی خود، یک فرآیند تغییر برای حفظ محیط زیست دنبال کنند (Khandoker and Mahbubul, 2011). همچنین توجه به اینکه مسائل محیطی و اجتماعی امروزه برای مشتریان اهمیت بالایی دارند، لذا رعایت مسائل زیست محیطی در فعالیت های بازاریابی باعث ایجاد مزیت رقابتی برای شرکت خواهد شد و از این طریق شرکتها می توانند به ایجاد یک پایگاه خوب در بازار دست یابند (Kotler and Gary, 1999, 361-364 ). 
 
 
 
 
 
 
فهرست مطالب
فصل اوّل : کلیّات تحقیق 
1-1- مقدمه.................................................................................................................................................. 2
1-2- بیان مسأله........................................................................................................................................... 3
1-3- ضرورت و اهمیت تحقیق.................................................................................................................. 5
1-4- چارچوب نظری تحقیق...................................................................................................................... 6
1-5- مدل مفهومی......................................................................................................................................11
1-6- جنبه نو آوری و جدید بودن تحقیق.................................................................................................. 12
1-7- اهداف تحقیق................................................................................................................................... 12
1-8- سؤالات تحقیق................................................................................................................................. 12
1-9- فرضیه های تحقیق............................................................................................................................ 13
1-10- تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق................................................................................ 13
1-11- قلمرو تحقیق.................................................................................................................................. 15
 
فصل دوّم : ادبیات تحقیق
مقدمه.......................................................................................................................................................... 17
2-1- تاریخچه بازاریابی سبز و ایجاد برند سبز......................................................................................... 18
2-2- متغیرهای تحقیق...............................................................................................................................30
2-2-1-ارزش ویژه برند سبز...................................................................................................................... 30
2-2-1-1- اهمیت ارزش ویژه برند سبز....................................................................................................34
2-2-2- کیفیت درک شده برند................................................................................................................. 35
2-2-1-2- اهمیت کیفیت درک شده برند..................................................................................................37
2-2-1-3- رابطه بین کیفیت درک شده برند با تصویر برند سبز................................................................38
2-2-1-4- رابطه بین کیفیت درک شده برند با ارزش درک شده برند سبز................................................38
2-2-1-5- رابطه بین کیفیت درک شده برند با اعتبار برند.........................................................................39
2-2-3- ارزش درک شده برند سبز........................................................................................................... 40
2-2-3-1- اهمیت ارزش درک شده برند سبز...........................................................................................41
2-2-3-2- رابطه بین ارزش درک شده برند سبز با ارزش ویژه برند سبز..................................................42
2-2-4- اعتبار برند..................................................................................................................................  43
2-2-4-1- اهمیت اعتبار برند....................................................................................................................45
2-2-4-2- رابطه بین اعتبار برند با ارزش درک شده برند سبز..................................................................46
2-2-4-3- رابطه بین اعتبار برند با تصویر برند سبز..................................................................................47
2-2-4-4- رابطه بین اعتبار برند با ارزش ویژه برند سبز...........................................................................47
2-2-5-  تصویر برند سبز......................................................................................................................... 40
2-2-5-1- اهمیت تصویر برند سبز.......................................................................................................... 50
2-2-5-2- رابطه بین تصویر برند سبز با ارزش ویژه برند سبز................................................................. 51
2-3- روش  ها و مدل  های اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز...................................................................... 52
2-3-1- روش  های اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز................................................................................ 52
2-3-1-1-  ارزش ویژه مبتنی بر مشتری.................................................................................................. 52
2-3-1-2- ارزش ویژه مبتنی بر شرکت.................................................................................................... 52
2-3-1-3-  ارزش ویژه از دید مالی......................................................................................................... 52
2-3-2- مدل  های اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز.................................................................................. 54
2-3-2-1- مدل ارزش ویژه برند دیوید آکر............................................................................................. 54
2-3-2-2- مدل شناخت برند کلر............................................................................................................. 56
2-3-2-3- مدل ارزیاب دارایی برند یونگ و روبیکام.............................................................................. 58
2-3-2-4- مدل ارزش ویژه برند فلدویک .............................................................................................. 59
2-3-2-5- مدل ارزش ویژه برند یو و لی................................................................................................. 60
2-3-2-6- مدل ارزش ویژه برند یو و دنثو.............................................................................................. 61
2-3-2-7- مدل طنین برند کلر................................................................................................................. 61
2-3-2-8- مدل زنجیره ارزش برند کلر و لمن......................................................................................... 63
2-3-2-9- مدل ارزش وژه برند مبتنی مشتری نت مایر و همکاران......................................................... 65
2-6- پیشینه تحقیق.................................................................................................................................... 66
2-6- 1- داخلی......................................................................................................................................... 66
2-6-2- خارجی........................................................................................................................................ 67
 
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
3-1- مقدمه................................................................................................................................................ 73
3-2- روش تحقیق..................................................................................................................................... 73
3-2-1- نوع پژوهش بر مبنای هدف......................................................................................................... 73
3-2-2- نوع پژوهش از نظر ماهیت و روش............................................................................................. 73
3-3- روش  های گردآوری داده-ها.............................................................................................................. 74
3-4- ابزار گردآوری داده -ها........................................................................................................................74
3- 5- روایی و پایایی ابزار اندازه گیری داده-ها.......................................................................................... 75
3-5-1- روایی............................................................................................................................................ 76
3-5-2- پایایی............................................................................................................................................ 76
3-6- جامعه آماری.................................................................................................................................... 78
3-7- تعیین حجم نمونه و روش نمونه-گیری............................................................................................. 78
3-8- روش تجزیه و تحلیل داده-ها............................................................................................................ 80
3-8-1- تحلیل عاملی تأییدی.................................................................................................................... 80
3-8-2- مدل سازی معادلات ساختاری...................................................................................................... 80
 
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1- مقدمه.................................................................................................................................................83
4-2- توصیف ویژگی جمعیت شناختی نمونه آماری................................................................................. 83
4-2-1- وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر جنسیت.................................................................................... 83
4-2-2- وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر وضعیت تأهل.......................................................................... 84
4-2-3- وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر میزان تحصیلات...................................................................... 85
4-2-4- وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر سن.......................................................................................... 86
4-2-5- وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر میزان درآمد............................................................................. 87
4-2-6- وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر محل سکونت.......................................................................... 88
4-3- انتخاب نوع طبقات (لوازم مورد استفاده)......................................................................................... 90
4-3-1- وضعیت افراد پاسخ  دهنده از نظر نوع طبقات............................................................................... 90
4-3-2- اولویت بندی برندهای مورد استفاده در طبقه اوّل؛ لوازم برقی آشپزخانه و منزل.......................... 91
4-3-3- اولویت بندی برندهای مورد استفاده در طبقه دوّم؛ لوازم صوتی و تصویری................................ 92
4-3-4- اولویت بندی برندهای مورد استفاده در در طبقه سوّم؛ انواع کامپیوتر و ماشین  های اداری........... 93
4-3-5- اولویت بندی برندهای مورد استفاده در طبقه چهارم؛ وسایل سرمایشی و گرمایشی.................... 93
4-4- چگونگی توزیع متغیرهای پژوهش براساس شاخص های مرکزی، پراکندگی و شکل توزیع............94
4-5- بررسی نرمال بودن وضعیت متغیرها................................................................................................. 96
4-6- تحلیل روایی.................................................................................................................................... 97
4-6-1- تحلیل عاملی اکتشافی.................................................................................................................. 98
4-6-2- تحلیل عاملی تأییدی................................................................................................................. 100
4-6-2-1- نتایج تحلیل عاملی تائیدی متغیرهای پژوهش...................................................................... 101
4- 6-3-3- روایی همگرا....................................................................................................................... 102
4- 6-4- روایی تشخیص.........................................................................................................................103
4-7-1- برازش مدل مفهومی.................................................................................................................. 103
4-7-2- مدل سازی معادلات ساختاری................................................................................................... 104
4-7-3- آزمون برازش مدل مفهومی....................................................................................................... 105
4-8- نیکوئی برازش مدل....................................................................................................................... 106
4-8-1- تفسیر شاخص های برازش..........................................................................................................107
4-9- تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیه-ها....................................................................................... 108
4-9-1- آزمون فرضیه اوّل...................................................................................................................... 108
4-9-2- آزمون فرضیه دوّم...................................................................................................................... 109
4-9-3- آزمون فرضیه سوّم..................................................................................................................... 110
4-9-4- آزمون فرضیه چهارم...................................................................................................................110
4-9-5- آزمون فرضیه پنجم.....................................................................................................................111
4-9-6- آزمون فرضیه ششم.....................................................................................................................111
4-9-7- آزمون فرضیه هفتم.....................................................................................................................112
4-9-8- آزمون فرضیه هشتم....................................................................................................................112
4-9-9- آزمون فرضیه نهم.......................................................................................................................113
4-9-10- آزمون فرضیه دهم....................................................................................................................115
4-9-11- آزمون فرضیه یازدهم................................................................................................................116
4-9-12- آزمون فرضیه دوازدهم.............................................................................................................117
 
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1- مقدمه............................................................................................................................................. 120
5-2- نتایج آمار توصیفی......................................................................................................................... 120
5-2-1- نتایج متغیرهای جمعیت  شناختی................................................................................................120
5-2-2- نتایج انتخاب نوع طبقات و اولویت بندی برند-ها.........................................................................121
5-3- نتایج آمار استنباطی.........................................................................................................................122
5-3-1- نتیجه آزمون فرضیه اوّل..............................................................................................................122
5-3-2- نتیجه آزمون فرضیه دوّم.............................................................................................................122
5-3-3- نتیجه آزمون فرضیه سوّم............................................................................................................122
5-3-4- نتیجه آزمون فرضیه چهارم.........................................................................................................123
5-3-5- نتیجه آزمون فرضیه پنجم...........................................................................................................123 
5-3-6- نتیجه آزمون فرضیه ششم...........................................................................................................123
5-3-7- نتیجه آزمون فرضیه هفتم............................................................................................................124
5-3-8- نتیجه آزمون فرضیه هشتم..........................................................................................................124
5-3-9- نتیجه آزمون فرضیه نهم..............................................................................................................125
5-3-10- نتیجه آزمون فرضیه دهم..........................................................................................................125
5-3-11- نتیجه آزمون فرضیه یازدهم......................................................................................................125
5-3-12- نتیجه آزمون فرضیه دوازدهم....................................................................................................126 
5-4- بحث.............................................................................................................................................. 126
5-5- پیشنهاد-ها.........................................................................................................................................128
5-6- پیشنهادات براساس یافته های تحقیق...............................................................................................128
5-7- محدودیت های پژوهش...................................................................................................................131
5-8- پیشنهادات برای تحقیقات آتی........................................................................................................132
فهرست منابع............................................................................................................................................ 133
فهرست منابع فارسی................................................................................................................................ 133
فهرست منابع لاتین.................................................................................................................................. 138
 
پیوست  ها
پیوست الف: پرسشنامه..............................................................................................................................149
پیوست ب: خروجی های نرم افزار SPSS................................................................................................ 151
پیوست پ: خروجی های نرم افزار LISREL............................................................................................153
 
 
 
 
فهرست جداول
(جدول 2-1) تحول علایق زیست  -محیطی...................................................................................................20
(جدول 2-2) تفاوت انواع دیدگاه  های بررسی ارزش ویژه برند................................................................ 53
(جدول 2-3) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق داخلی...................................................................67
(جدول 2-4) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی اوّل..........................................................68
(جدول 2-5) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی دوّم..........................................................68
(جدول 2-6) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی سوّم.........................................................69
(جدول 2-7) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی چهارم......................................................70
(جدول 2-8) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی پنجم........................................................71
(جدول 3-1) صفات کیفی و ارزش های عددی گزینه های پرسشنامه.........................................................75
(جدول 3-2) ترکیب سؤالات براساس متغیرهای تحقیق............................................................................75
(جدول 3-3) ضرایب آلفای کرونباخ برای هر یک از متغیرهای تحقیق......................................................77
(جدول 3-4) اطلاعات مربوط به نمونه-گیری..............................................................................................79
(جدول 4-1) توزیع فراوانی افراد پاسخ دهنده از نظر جنسیت....................................................................83
(جدول 4-2) توزیع فراوانی افراد پاسخ دهنده از نظر وضعیت تأهل...........................................................84
(جدول 4-3) توزیع فراوانی افراد پاسخ دهنده از نظر میزان تحصیلات.......................................................85
(جدول 4-4) توزیع فراوانی افراد پاسخ دهنده از نظر سن...........................................................................86
(جدول 4-5) توزیع فراوانی افراد پاسخ دهنده از نظر میزان درآمد..............................................................87
(جدول 4-6) توزیع فراوانی افراد پاسخ دهنده از نظر محل سکونت...........................................................88
 (جدول 4-7) توزیع فراوانی افراد پاسخ دهنده از نظر نوع طبقات..............................................................90
(جدول 4-8) توزیع فراوانی اولویت بندی برندهای مورد استفاده در لوازم برقی آشپزخانه و منزل.............91
(جدول 4-9) توزیع فراوانی اولویت بندی برندهای مورد استفاده در لوازم صوتی و تصویری....................92
(جدول 4-10) توزیع فراوانی اولویت بندی برندهای مورد استفاده در انواع کامپیوتر و ماشین اداری.........93
(جدول 4-11) توزیع فراوانی اولویت بندی برندهای مورد استفاده در وسایل سرمایشی و گرمایشی.........94
(جدول 4-12) شاخص های مرکزی، پراکندگی و توزیع متغیرهای مورد بررسی در پژوهش.....................95
(جدول 4-13) آزمون کولموگروف- اسمیرنوف متغیرهای پژوهش...........................................................97
 (جدول 4-14) آزمون KMO و بارتلت برای سؤالات پرسشنامه...............................................................98
(جدول 4-15) ماتریس عوامل چرخش یافته..............................................................................................99
(جدول 4-16) بررسی مقادیر میانگین واریانس استخراج شده شاخص  های پژوهش...............................102
(جدول 4-17) AVE و همبستگی بین متغیرهای پژوهش........................................................................103
(جدول 4-18) شاخص  های برازش مدل ساختاری..................................................................................106
(جدول 4-19) نتایج حاصل از ارزیابی مدل ساختاری.............................................................................108
(جدول 4-20) خروجی رابطه بین کیفیت درک شده برند و تصویر برند سبز..........................................109
(جدول 4-21) خروجی رابطه بین کیفیت درک شده برند و ارزش درک شده برند سبز..........................109
(جدول 4-22) خروجی رابطه بین کیفیت درک شده برند  و اعتبار برند..................................................110
(جدول 4-23) خروجی رابطه بین اعتبار برند و ارزش درک شده برند سبز............................................110
(جدول 4-24) خروجی رابطه بین اعتبار برند و تصویر برند سبز............................................................111
(جدول 4-25) خروجی رابطه بین اعتبار برند و ارزش ویژه برند سبز.....................................................111
(جدول 4-26) خروجی رابطه بین ارزش درک شده برند سبز و ارزش ویژه برند سبز............................112
(جدول 4-27) خروجی رابطه بین تصویر برند سبز و ارزش ویژه برند سبز............................................113
(جدول 4-28) اثرات مستقیم، غیر مستقیم و اثرات کل بین متغیرهای پژوهش.........................................114
(جدول 4-29) اثرات مستقیم، غیر مستقیم و اثرات کل بین متغیرهای پژوهش.........................................115
(جدول 4-30) اثرات مستقیم، غیر مستقیم و اثرات کل بین متغیرهای پژوهش.........................................116
(جدول 4-31) اثرات مستقیم، غیر مستقیم و اثرات کل بین متغیرهای پژوهش.........................................118
 
 
 
فهرست اشکال
(شکل 1-1) مدل مفهومی تحقیق براساس مدل فونگ اِنگ و همکاران......................................................11
(شکل 2-1): روش  های ارزیابی ارزش ویژه برند........................................................................................53
(شکل 2-2) مدل ارزش ویژه برند آکر...................................................................................................... 55
(شکل 2-3) نمودار شناخت برند کلر.........................................................................................................56
(شکل 2-4) مدل ارزیاب دارایی برند یونگ و روبیکام...............................................................................59
(شکل 2-5) مدل ارزش ویژه برند فلدویک............................................................................................... 60
(شکل 2-6) مدل ارزش ویژه برند یو و لی................................................................................................. 60
(شکل 2-7) مدل ارزش ویژه برند یو و دنثو............................................................................................. 61
(شکل 2-8) مدل طنین برند کلر................................................................................................................ 62
(شکل 2-9) مدل زنجیره ارزش برند کلر و لمن........................................................................................ 63
(شکل 2-10) مدل ارزش وژه برند مبتنی مشتری نت مایر و همکاران..............................................................65
 
 
 
 
فهرست نمودارها
(نمودار 4-1) نمودار فراوانی افراد پاسخ دهنده از نظر جنسیت...................................................................84
(نمودار 4-2) وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر وضعیت تأهل....................................................................85
(نمودار 4-3) وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر میزان تحصیلات................................................................86
(نمودار 4-4) وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر سن....................................................................................87
(نمودار 4-5)  وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر میزان درآمد......................................................................88
(نمودار 4-6) وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر محل سکونت....................................................................89
(نمودار 4-7) وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر نوع طبقات........................................................................90
(نمودار 4-8) بار عاملی استاندارد تحلیل عاملی.......................................................................................101
(نمودار 4-9) آماره معناداری تحلیل عاملی...............................................................................................102
(نمودار 4-10) ضرایب تخمین استاندارد مدل ساختاری پژوهش............................................................105
(نمودار 4-11) اعداد معنی داری مدل ساختاری پژوهش..........................................................................106
(شکل 4-12) رابطه اعتبار برند به عنوان واسطه ای بین کیفیت درک شده برند و ارزش درک شده سبز....114
(شکل 4-13) رابطه اعتبار برند به عنوان واسطه ای بین کیفیت درک شده برند و تصویر برند سبز............115
(شکل 4-14) رابطه ارزش درک شده سبز به عنوان واسطه ای بین اعتبار برند و ارزش ویژه برند سبز......116 
(شکل 4-15) رابطه تصویر برند سبز به عنوان واسطه ای بین اعتبار برند و ارزش ویژه برند سبز..............117
 
 
 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود